
خدمات پس از فروش
خدمات ما به مشتریانمان، با فروش به پایان نمیرسد. اگرچه استراتژی کلی اسمارت شاپ عرضه محصولات با کیفیت بوده و این محصولات کمتر به پشتیبانی نیاز پیدا خواهند داشت اما برای آن حداقل دفعاتی که مشتریان ممکن است به خدماتی مانند آموزش، گارانتی، یا تعمیر و ارتقا دستگاه خریداری شده نیاز داشته باشند، تیم فنی اسمارت شاپ با بهرهمندی از کارشناسان مجرب، وارد عمل شده و خدمات مورد نیاز مشتری را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ارائه میدهد.
مشتریان گرامی برای اخذ پاسخ هر گونه سوال در خوصوص خدمات پس از فروش میتوانند از طریق فرم زیر و یا شماره تلفن 66341481 (021) داخلی 160 با بخش پشتیبانی فنی تماس حاصل نمایند.