

وظیفه ارائهی خدمات گارانتی به آن دسته از محصولات اسمارت شاپ که تحت پوشش گارانتی قرار دارند، برعهدهی “گارانتی سیستمهای امنیتی نظارتی” یا “گسان” میباشد.
تنها آن دسته از کالاهایی که مدت گارانتی آن ها در وب سایت روی تصویر کالا قید شده شامل گارانتی میباشند. درون جعبه بسته بندی کالاهای گارانتی دار یک عدد کارت گارانتی دارای هولگرام قرار دارد.
شرایط گارانتی
- برای استفاده از خدمات گارانتی به همراه داشتن فاکتور خرید کالا و نیز کارت گارانتی معتبر که دوره گارانتی آن پایان نپذیرفته باشد الزامی است.
- پذیرش کالا در “گسان” به معنای تائید گارانتی کالا نبوده و اعتبار گارانتی پس از بررسی های فنی در “گسان” مشخص و نتیجه به مشتری اعلام خواهد گردید.
- گارانتی شامل قطعات جانبی و اقلام مصرفی نمیگردد.
- گارانتی فقط ایرادات ناشی از ساخت را پوشش میدهد و شامل ضربات فیزیکی، نفوذ رطوبت، دستکاری فنی توسط اشخاص ثالث، برداشته و یا مخدوش شدن برچسب کنترل کیفیت و هولوگرام، نوسانات برق، آتش و حرارت زیاد، مواد شیمیایی و دیگر مواردی که مربوط به استفادهی نامناسب باشد نمیگردد.
- گارانتی به معنای تعمیر و یا تعویض میباشد که درصورت غیر قابل تعمیر بودن، نسبت به تعویض اقدام میگردد که در حالت اخیر و موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدل دیگری متناسب با کالای تحت گارانتی به مشتری تقدیم میگردد. بدیهی است در صورت افزایش بهای کالای تحویلی، ما به التفاوت آن باید توسط مشتری پرداخت گردد. در صورتی که کالا در بازار موجود نباشد ارزش کالا توسط گسان محاسبه و به مشتری پرداخت میگردد.